Výlet Strážnice

Ve středu 19.6.2019jsme vyráželi od školy přibližně v 8:00hod. ráno na školní výlet na Baťův kanál. Jak jsme nastoupili a posedali v autobusu,tak jsme už odjížděli do auto campu ve Strážnicích. Cesta byla příjemná a pro některé žáky bylo vedro a nikdo se ne poblinkal. Měli jsme celkem 3 přestávky 2 na čůrání a 1 na natankování. A přijeli jsme do Strážnice přibližně v 11:00 hod. 10 minut jsme čekali,až nám dají klíče u recepce od pokojů. Každý dostal přidělen pokoj a k tomu skupinku kterou určila paní uč. Zrustová . Až se všichni ubytovali tak jsme šly na oběd do Restaurace ACT.K obědu jsme měli vývar s nudlemi a řízek s bramborovou kaší.Po obědě jsme měli od počinek .Po odpočinku se všichni převlékli do plavek a šli jsme se vykoupat do nekrytého bazénu a zajezdit si na tobogánu. Po 2 hodinách začalo pršet. Běželi jsme se schovat pod nějakou střechu až skončilo pršet tak se všichni šli převléct do suchého oblečení. Až se všichni usušili a převlékli tak si šli ven si hrát kopanou a učitelé si taky šli ven si popovídat na terasu před hospůdkou. Až si popovídali učitele tak nám řekli že jdeme na véču. K véče jsme měli špagety s rajskou omáčkou a všem to moc chutnalo. Po večeři jsme se vydali do centra města se porozhlédnout na jejich památky a zjistit kde budeme nastupovat na loď, a ten malej přístav jsme si prohlédli. Po prohlédnutí jsme šli spět do campu. Až jsme přišli do campu tak nám učitelé řekli jaký stupeň bude mýt večerku 1 stu.21:00 hodin, a 2 stu.22:00 hodin chvilku jsme si hráli s míčem a někteří šli na pokoj se připravovat na spaní. Někteří šli 30 min.před21:00hodinou si dělat osobní hygienu a převlékat se do pyžama. Po nich šli ostatní decka si udělat osobní hygienu a potom zalehly do postele a buď si povídaly anebo už spaly a učitelky nám šly říct dobrou a my jim taky.